Dr. Darsej Rae, DC, CMRP

Certified Matrix Repatterning Practitioner

Dr. Rae je jedným z menej ako desiatich praktických lekárov v celej USA, ktorí sú certifikovaní na liečbu metódou Matrix Repatterning a v súčasnosti je jediným takýmto lekárom v celej Európe.  S viac ako 20-ročnými skúsenosťami v doplnkovej a alternatívnej medicíne, spolu s integráciou najrevolučnejších vedeckých údajov, prináša Dr. Rae jedinečný, jemný, efektívny a klinicky overený prístup k zdravotnej starostlivosti. Táto metóda Vám ponúka úľavu od zbytočnej bolesti, ktorá zaťažuje Vaše fyzické telo a tým aj celkovú kvalitu života.

Čo je Matrix Repatterning®?

Matrix Repatterning, vyvinutý Dr. Georgeom Rothom, DC, ND, predstavuje vyvrcholenie viac ako 30-ročného výskumu štrukturálneho základu zdravia. Jedná sa o revolučný systém liečby založený na prelomovom klinickom výskume.  Túto metódu môže praktizovať iba zdravotnícky lekár s licenciou, ako je doktor medicíny (MD), doktor chiropraxie (DC), doktor osteopatie (DO), doktor prírodnej medicíny (ND), doktor fyzioterapie (DPT), doktor zubného lekárstva (DDS), a terapeut z povolania (OT). Metóda využíva presnú formu diagnostiky na určenie koreňa problému a jemnú praktickú formu manuálnej terapie, ktorá poskytuje trvalú úľavu od bolesti, obnovuje optimálnu funkciu tela a rieši mnohé zdravotné stavy na bunkovej úrovni.

Ako Matrix Repatterning® uvoľňuje bolesť a zlepšuje

Vaše zdravie:

Kľúčom k efektívnemu riešeniu akéhokoľvek zdravotného stavu, vrátane bolesti, je určiť základnú príčinu. Mnohé iné formy liečby zamerané na lokálnu oblasť príznakov majú tendenciu poskytovať iba krátkodobú úľavu. Nedávne vedecké dôkazy však ukázali, že väčšina zranení vytvára zdroje obmedzenia v hlbších vrstvách tela, ako sú kosti skeletu a husté vláknité tkanivá okolo vnútorných orgánov, ktoré sú často ťažko zistiteľné.

Tiež vieme, že celé telo je jedno súvislé tkanivo, prepojené od hlavy k pätám mikroskopickou vláknitou sieťou. Zranenie, ktoré vytvára zdroj napätia v jednej časti tela, môže spôsobiť, že iné časti tela sú napäté a bolestivé. Toto môže vysvetlovať, prečo obmedzený pohyb v ramene, alebo dokonca bolesť chrbta, pochádza z napätia vo Vašom bedrovom kĺbe, ktoré bolo spôsobené, keď ste si tento kĺb udreli alebo na neho padli, mesiace alebo dokonca roky dozadu.

Pracovníci Matrix Repatterning sú schopní presne lokalizovať tieto skryté príčiny problémov kdekoľvek v tele a potom ich jemne uvoľniť, aby vyriešili základnú príčinu mnohých problémov. Týmto spôsobom je Matrix Repatterning schopný odhaliť vrstvy poškodenia nahromadené počas celého života, čo má za následok trvalú úľavu od bolesti, vyriešenie skutočných zdravotných problémov a zlepšenie kvality života. Metóda nelieči symptómy ale príčiny..."from the inside out".

Vedecké informácie o Matrix Repatterning®

Výskum ukázal, že mnohé zranenia sú absorbované do tuhých jadrových štruktúr, akým sú kostra tela (kosť) a vláknité tkanivá tvoriace orgány naplnené tekutinou.  Náraz alebo deformácia spôsobuje, že bunky v týchto tkanivách sa rozširujú a ich funkcie sú obmedzené, čo má za následok merateľné elektrické, mechanické a funkčné zmeny, ktoré sa označujú ako primárne obmedzenia. Tensegrity Matrix (TM)- je silná a flexibilná sieť mikroskopických vlákien a tubúl, ktoré tvoria cytoskeletový systém a extracelulárnu matricu (ECM). TM svetľuje, ako primárne obmedzenie v jednej oblasti tela môže vytvoriť deformácie a príznaky v povrchnejších mäkkých tkanivách (svaloch a  a fasciách) kdekoľvek v tele. Certifikovaní Praktickí Lekári Matrix Repatterning (CMRP) používajú klinicky overený prístup, založený na fyzike a bunkovej biológii, s cieľom presne lokalizovať zdroj problému a opraviť ho pomocou jemnej a bezpečnej formy manuálnej terapie.

Klinicky bolo dokázané, že Matrix Repatterning® má pozitívny vplyv na nasledujúce problémy:

• Traumatický otras mozgu,

bolesti hlavy  a migréna

• Bolesti krčnej chrbtice a ramien,

a bolesti hornej časti chrbta

• Bolesti dolnej časti chrbta a sciatika

• Skolióza

• Chrápanie a spánková apnoe

• Bolesti ruky, lakťa a zápästia

• Tenisový lakeť

• Syndróm karpálneho tunelu

• Závraty, šumenie v ušiach,

porucha TMJ (čelustného kĺbu)

• Trávacie ťažkosti

• Problémy s cirkuláciou krvi

• Menštruačná bolesť, inkontinencia

• Bolesti bedrového, kolenného,

členkového kĺbu a bolesti chodidiel

• Fibromyalgia

• Artritída

• Chronická bolesť

Čo môžem očakávať od Matrix Repatterning® liečby?

Proces hodnotenia zahŕňa podrobné preskúmanie posturálnej rovnováhy, rozsah pohybov, funkciu nervov a svalov, pohyblivosť kĺbov a iné objektívne testy, ako aj presné hodnotenie primárnych obmedzení. Bude Vám poskytnutá a vysvetlená základná starostlivosť potrebná na začatie riešenia Vášho stavu. Každú oblasť možno bude potrebné ošetriť rôznymi krokmi na to, aby sa uvoľnil celý vzorec príčiny. A počas jednej liečby sa môže liečiť viacero oblastí naraz. Aj keď liečba je jemná a bezbolestná, niektorí ľudia po liečbe majú dočasné, mierne až stredne závažné symptómy.

Doplňujúce služby

Existuje veľa aspektov optimálneho zdravia a štruktúra je len jedna z nich. Preto sa Dr. Rae venuje aj iným alternatívnym riešeniam zdravia, podporujúcich Vaše individuálne zdravotné ciele pre Váš novší, zdravší a šťastnejší život.

WelcomeChiropractic@gmail.com

3012 West Ann St.